loading...
دانشجویان گرافیک شهرستان نی ریز (ترم بهمنی ها)
گرافیست بازدید : 116 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادوبی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC v17.1 Final

.:: نسخه نهایی نرم افزار Adobe Illustrator CC 17 همراه با فیلم آموزش روش نصب و کرک برنامه ::.

ابزار جدید لمسی به شما قدرت کنترل بهتری در جابجایی و چرخاندن کاراکترها و تغییر فونت و کپی کردن در هر لحظه را می دهد. با Adobe Illustrator CC می توانید کار خود را مستقیما از طریق برنامه به اشتراک بگذارید و با Adobe Kuler رنگ ها را همگام سازی نمایید.
یک Illustrator متصل تر:
Adobe Illustrator CC بخشی از Creative Cloud است، به این معنی که شما میتوانید به آخرین آپدیت ها و در لحظه ی انتشارشان دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید از همگام سازی رنگ ها، همگام سازی تنظیمات و ذخیره سازی در Cloud برای حفظ تم های رنگی، فضای کار و پروژه های سازماندهی شده در چند کامپیوتر استفاده کنید. Creative Cloud با Behance در اختلاط است بنابراین می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و فوراً از سازندگان سراسر دنیا فیدبک بگیرید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار ادوبی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC v17.1 Final

ابزار تایپ لمسی:
طراحی با تایپ در روشی جدید و قدرتمند. با این ویژگی می توانید کاراکترها را مثل اشیاء شخصی دستکاری کنید. در کنار قابلیت Scale، Rotate و جابجایی توانایی ویرایش و تغییر فونت را نیز خواهید داشت. هم اکنون علاوه بر استفاده از موس می توانید از دستگاه های دارای قابلیت لمس چندگانه بهره ببرید.
تصاویر در قلم ها (براش ها):
با قلمی که از یک تصویر ایجاد شده طراحی کنید! براش های Art، Scatter و Pattern تصاویر را در بر داشته باشند، بنابراین می توانید ساختارهای پیچیده را با سرعت و با ضربات ساده ی قلم طراحی کنید.

دانلود نرم افزار ادوبی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC v17.1 Final

جستجوی فونت:
فونت مناسب را با سرعت پیدا کنید. در پنل Character نام یک استایل مانند “Bold” را تایپ کنید تا به سرعت نمایی از فونت های مطابق با معیار شما به نمایش درآید.
قرارگیری فایل های چندگانه:
فایل های چند گانه را به صورت همزمان در طرح زمینه ی Illustrator وارد کنید. اکنون می توانید مکان و مقیاس فایل ها، تصاویر، متون و گرافیک ها را تعیین و از نماهای Thumbnail برای نمایش مکان و اندازه ی هر فایل بهره ببرید.
استخراج CSS:
دست نویسی کدها برای المنت های وب مانند آیکون و الگوها می تواند خنثی کننده باشد. اما با این ابزار اجازه بدهید تا Illustrator برای شما کدهای CSS را بسازد. کد را مستقیما به ویرایشگر وب خود کپی و پیست کنید.

دانلود نرم افزار ادوبی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC v17.1 Final

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
روش نصب و کرک نرم افزار:
بعد از دانلود ابتدا وارد پوشه ی Keygen شوید و فایل Video.MP4 را اجرا نمایید و تمام مراحل نصب را با دقت طبق فیلم انجام دهید.
قبل از گرفتن سریال اولیه از فایل xf-adobecc.exe با توجه به نرم افزاری که می خواهید نصب کنید، یکی از گزینه های موجود در پنجره را انتخاب نمایید.
به عنوان مثال اگر می خواهید نرم افزار Premiere را نصب کنید باید در پنجره ی فایل xf-adobecc.exe ابتدا گزینه ی Adobe Premiere Pro CC را انتخاب کنید و سپس برروی دکمه ی Genarate کلیک نمایید و یا اگر می خواهید نرم افزار Photoshop را نصب کنید ابتدا باید گزینه ی Adobe Photoshop CC را انتخاب کنید و سپس برروی دکمه ی Genarate کلیک نمایید و سایر نرم افزارها نیز به همین شکل.
همچنین پس از پایان مراحل نصب نرم افزار بعد از آنکه آنرا برای اولین بار اجرا کردید، از آن خارج شوید و سپس از پوشه ی Keygen برروی فایل disable_activation.cmd کلیک راست کنید و گزینه ی Run as administrator را انتخاب نمایید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    موافقید در سایت جوک های خیلی خنده دار قرار داده بشه؟آیا؟
    کاربران فعال سایت

    amin zarei 

     . 


     


     


    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 5,544